Internetveikala www.briqs.lv nosacījumi un noteikumi

Šie preču pirkšanas un pirkšanas noteikumi (turpmāk tekstā – “Noteikumi”) nosaka vispārējos internetveikala www.briqs.lv lietošanas nosacījumus un noteikumus. Noteikumi tiek piemēroti, kad Pircējs izvēlas, pasūta un pērk www.briqs.lv veikalā piedāvātās preces vai citādi izmanto veikala  www.briqs.lv sniegtos pakalpojumus.

1. Vispārējie noteikumi

1.1. www.briqs.lv ir mazumtirdzniecības internetveikals.

1.2. Veikalā www.briqs.lv preču tirdzniecību organizē, veic un ar to saistītus pakalpojumus Pircējam sniedz UAB “Litmer prekyba”, uzņēmuma adrese: Kareivinių g. 51H, LT-20184 Ukmerģe, Lietuva, uzņēmuma kods 306228145, PVN maksātāja kods LT100015632112.

1.3. Pircējs šo Noteikumu izpratnē ir jebkura persona, kas veic pirkumu internetveikalā www.briqs.lv  / izmanto citus internetveikala  www.briqs.lv  sniegtos pakalpojumus. Izmantot internetveikalu www.briqs.lv un tajā iepirkties ir tiesīgas pilngadīgas personas internetveikala www.briqs.lv Noteikumos noteiktā kārtībā. 

1.4. Iesniedzot pasūtījumu, Pircējs bez nosacījumiem apstiprina, ka viņam ir tiesības veikt pirkumu internetveikalā www.briqs.lv

1.5. Kopā ar Pircēja iesniegto preču pasūtījumu šie Noteikumi kļūst par Pircēja un Starpnieka noslēgtu līgumu un abām pusēm saistošu juridisku dokumentu. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Pircējs noformē un iesniedz Preču pasūtījumu internetveikalā www.briqs.lv , Noteikumos noteiktajā kārtībā un termiņos veic apmaksu vai izvēlas norēķināšanos veikt, saņemot preces, un uz Pircēja norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts apstiprinājums, ka Pircēja pasūtījums ir pieņemts.

1.6. Kad Pircējs pasūta preces internetveikalā www.briqs.lv , tiek uzskatīts, ka Pircējs ir iepazinies ar Noteikumiem un bez izņēmumiem tiem ir piekritis.

1.7. Pārdevējs patur tiesības grozīt, labot vai papildināt Noteikumus. Iepērkoties internetveikalā www.briqs.lv , Pircējam tiek piemēroti Noteikumi, kas ir spēkā pasūtījuma iesniegšanas brīdī, tāpēc Pircējam ir jāiepazīstas ar Noteikumiem katrā iepirkšanās reizē.

1.8. Pārdevējs neuzņemas nekādu risku vai atbildību un tiek no tās bez izņēmumiem atbrīvots, ja Pircējs daļēji vai pilnībā nav iepazinies ar Noteikumiem, kaut arī viņam šāda iespēja tika dota.

1.9. Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot Pircēja iespējas izmantot internetveikalu www.briqs.lv, ja Pircējs izmanto internetveikalu, pārkāpjot šos Noteikumus, mēģina kaitēt  www.briqs.lv pasūtījumiem, darba stabilitātei un drošībai.

1.10. Pārdevējs var uz laiku vai pilnībā pārtraukt internetveikala www.briqs.lv darbību, par to iepriekš nepaziņojot Pircējam. Gadījumā, ja Pārdevējs pārtrauc darbību, bet ir iespēja izpildīt apstiprinātos pasūtījumus, visas šajos noteikumos vai piemērojamos tiesību aktos noteiktās tiesības un pienākumi attiecībā uz jau izpildītiem vai nepabeigtiem pasūtījumiem paliek spēkā.

2. Personas datu apstrāde

2.1. Pircējam, kas vēlas izmantot internetveikalu www.briqs.lv un iegādāties tajā piedāvātās preces, internetveikalā www.briqs.lv ir jāaizpilda anketa un jāiesniedz preču pasūtīšanas laikā. Anketā jānorāda šādi Pircēja personas dati: vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, dzimšanas datums, personas kods, adrese un citi preču piegādei nepieciešamie dati. Juridiskas personas pilnvarotais pārstāvis vārda un uzvārda laukos ieraksta juridiskās personas nosaukumu.

2.2. Pircējs ir atbildīgs par to, lai anketā sniegtie dati būtu precīzi un pareizi.

2.3. Personas dati, ko Pircējs sniedz pasūtījuma izdarīšanas laikā, tiks apstrādāti saskaņā ar Privātuma politiku. Ja Pircējs izmanto internetveikala www.briqs.lv pakalpojumus, tiek uzskatīts, ka viņš piekrīt Pircēja personas datu apstrādei un apstiprina, ka visa sniegtā informācija un personas dati ir pareizi un atbilst patiesībai.

2.4. Pircēja personas dati tiks izmantoti, lai identificētu Pircēju, noteiktu, vai Pircējs un persona, kurai tiek piegādātas preces, ir pilngadīgs (Lietuvas Republikas likumos noteiktajos gadījumos) vai vismaz 20 gadus vecs, lai veiktu preču pārdošanu un piegādi, izrakstītu grāmatvedības dokumentus, izpildītu citas no pirkšanas un pārdošanas līguma izrietošās saistības un nodrošinātu Pircējam iespēju izmantot citus internetveikala www.briqs.lv pakalpojumus.

2.5. Pircēja personas dati tiks apstrādāti tiešā mārketinga mērķiem ir pēc Pircēja piekrišanas saņemšanas. Pircēja piekrišana tiek izteikta, aizpildot reģistrācijas veidlapu un ieliekot ķeksīti veidlapas apakšā.

3. Preču cenas, apmaksas kārtība un termiņi

3.1. Preču cenas internetveikalā www.briqs.lv izveidotajā pasūtījumā norādītas eiro ar PVN. Preces Pircējam tiek pārdotas par cenām, kas internetveikalā www.briqs.lv ir spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

3.2. Pircējs norēķinās par precēm vienā no šiem veidiem:

3.2.1. Internetbankā.

3.2.2. Ar maksājumu karti – norēķināšanās par precēm to saņemšanas brīdī, izmantojot Pircēja MasterCard, Maestro, VISA vai VISA Electron debetkarti vai kredītkarti.

3.2.3. Apmaksa skaidrā naudā – norēķināšanās par precēm notiek to saņemšanas brīdī vai tad, kad preces piegādātas mājās.

3.3. Ja Pircējs izvēlas maksāt par precēm pasūtīšanas laikā, Pircējs apņemas samaksāt par pasūtītajām Precēm nekavējoties, bet ne vēlāk kā 1 (vienas) stundas laikā pēc pasūtījuma iesniegšanas brīža. Tikai tad, kad Pārdevējs no izvēlētā maksājumu sistēmas operatora saņem attiecīgu apstiprinājumu, ka Pircējs veicis apmaksu par Precēm, sākas pasūtījuma izpilde.

3.4. Ja Pircējs izvēlas maksāt par precēm to pasūtīšanas laikā, Pārdevējam ir tiesības atcelt Pircēja pasūtījumu bez iepriekšēja brīdinājuma, ja Pircējs nesamaksā par Precēm 1 (vienas) stundas laikā no pasūtījuma iesniegšanas brīža.

3.5. PVN rēķinu Pārdevējs izraksta un nosūta Pircējam uz e-pasta adresi, kas norādīta Pircēja anketā 3 (trīs) darba dienu laikā pēc Preču piegādes, ja klients to prasa.

4. Preču komplektēšana un piegāde

4.1. Internetveikala www.briqs.lv tirdzniecība vietnē norādītajās Tirdzniecības teritorijās ir noteikta ar Pārdevēja vienpusēju lēmumu. Preces tiek saņemtas izvēlētajā saņemšanas punktā. 

4.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji noteikt minimālo pirkumu groza summu. Minimālā pirkumu groza summa ir norādīta internetveikala  www.briqs.lv sadaļā “Preču piegāde”.

4.3. Pircēja pasūtītās preces pircējs var saņemt izvēlētajā preču saņemšanas punktā.

4.4. Nauda par piegādi netiek atmaksāta.

5. Preču kvalitātes un lietošanas derīguma termiņš

5.1. Visu internetveikalā www.briqs.lv pārdodamo preču īpašības tiek norādītas pie katras preces esošajā preces aprakstā. 

5.2. Pārdevējs apstiprina, ka ir atbildīgs par internetveikalā www.briqs.lv pasūtīto preču pārdošanu, preču kvalitāti, atpakaļatdošanas nosacījumu pienācīgu izpildi, kā arī citu normatīvajos aktos paredzēto pārdevēja tiesību un pienākumu īstenošanu.

5.3. Gadījumā, ja Pārdevējs noteiktiem preču veidiem priekšmetu kvalitātes garantiju nesniedz, ir spēkā garantija, kas paredzēta attiecīgajos tiesību aktos.

5.4. Gadījumos, ja, balstoties tiesību aktos konkrētām precēm tiek noteikts derīguma termiņš, Pārdevējs apņemas pārdot šādas preces Pircējam tā, lai viņam tiktu nodrošināta reāla iespēja izmantot šādas preces līdz derīguma termiņa beigām.

6. Atkāpšanās no līguma. Preču apmaiņa un atpakaļatdošana

6.1. Pircējam ir tiesības atkāpties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma, kas noslēgts internetveikalā  www.briqs.lv , par to rakstveidā paziņojot Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Brīvas formas paziņojums par atkāpšanos no līguma un cita Pārdevēja norādītā informācija Pircējam ir jāiesniedz, nosūtot uz e-pasta adresi info@briqs.lv.

6.2. Pēc rakstiska paziņojuma iesniegšanas par atkāpšanos no līguma un citas Pārdevēja norādītās informācijas iesniegšanas Pircējam ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) kalendāro dienu laikā ir jāatdod atpakaļ prece (ja tā ir piegādāta) šo Noteikumu 6.6. punktā noteiktā preču apmaiņas un atgriešanas kārtībā.

6.3. Noteikumu 6.1. punktā paredzētās tiesības var izmantot tikai tāds Pircējs, kurš saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normām atzīts par patērētāju, t. i., fiziska persona, kas ar savu biznesu, tirdzniecību, amatu vai profesiju nesaistītos nolūkos (patēriņa nolūkos) grib noslēgt un noslēdz līgumus.

6.4. Atgādinām, ka saskaņā ar Lietuvas Republikas civilkodeksu un “Mazumtirdzniecības noteikumiem”, kas apstiprināti ar Lietuvas Republikas Ministru kabineta 2001. gada 11. jūnija lēmumu Nr. 697, netiek mainītas vai atpakaļatdotas šādas kvalitatīvas preces:

6.4.1. preces, kas ātri bojājas, vai preces, kurām ir īss derīguma termiņš;

6.4.2. iepakotas preces, kas pēc piegādes ir izpakotas un nav piemērotas atpakaļatdošanai veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ;

6.5. Neatbilstošas kvalitātes preces, kas nepieder precēm, kas ātri bojājas, vai kvalitatīvas preces, kuru forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija Pircējam nepatīk, tiek apmainītas vai atdotas atpakaļ, vadoties pēc “Mazumtirdzniecības noteikumiem”, kas apstiprināti ar Lietuvas Republikas Ministru kabineta 2001. gada 11. jūnija lēmumu Nr. 697, Lietuvas Republikas civilkodeksa un citiem Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

Ja Pircējs saņemšanas laikā nav apmierināts ar ātri bojājošos preču kvalitāti, bet par šādām precēm uzskatāmi pārtikas produkti un dzērieni, kam ir īss derīguma termiņš, ieskaitot tos produktus, kuri ir jāglabā ledusskapī ražotāja noteiktā temperatūras režīmā, Pircējam ne vēlāk kā 72 stundu laikā pēc preču saņemšanas jāsazinās ar Pārdevēju, rakstot uz e-pasta adresi info@briqs.lv vai zvanot uz tālruņa Nr. +370 613 35875. Iesniedzot pretenziju par nekvalitatīvām precēm, Pircējam reizē ir jāiesniedz arī saņemtās nekvalitatīvās preces fotogrāfija.

Ja Pircējs vēršas vēlāk par norādīto termiņu un / vai neiesniedz preces fotogrāfiju, Pārdevējs neapņemas Pircēja sūdzību atrisināt par labu Pircējam. 

6.6. Preces tiek apmainītas vai atdotas atpakaļ Pārdevējam, iepriekš saskaņojot preču saņemšanas laiku un adresi. Izdevumi par preču atpakaļatdošanu jāsedz pircējam. Par preču atpakaļatdošanu lūdzam rakstīt uz e-pasta adresi info@briqs.lv vai zvanīt uz tālruņa Nr.: +370 613 35875. Ja Pircējs vēlas atdot atpakaļ preces to saņemšanas laikā, preces tiek atdotas atpakaļ saņemšanas vietā.

6.7. Atdodot atpakaļ apmainot preces, kas iegādātas internetveikalā www.briqs.lv,  Pārdevējs ir tiesīgs pieprasīt aizpildīt preču atgriešanas vai apmaiņas veidlapu un pirkuma čeku.

6.8. Atpakaļatdodamajām vai maināmajām kvalitatīvajām precēm jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nav noņemtas un bojātas etiķetes, nav noplēstas aizsargplēves u.c.) un patēriņa īpašības; tās nedrīkst būt lietotas. Prece ir jāatdod atpakaļ oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs to saņēma, obligāti iesniedzot preces iegādes dokumentu, garantijas karti (ja tāda tika izsniegta), lietošanas instrukcijas un citus preces piederumus. Ja prece nav ir pilnībā nokomplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav pienācīgi iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt atpakaļ preci, to neapmainīt un neatmaksāt Pircējam par preci samaksāto naudu.

6.9. Nauda, kas samaksāta par Pircēja pieņemtajām precēm, no kurām tas vēlāk atsakās, tiek ieskaitīta Pircēja norādītajā kontā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad saņemts Pircēja paziņojums par atteikšanos no precēm, ja vien Pārdevējs un Pircējs nevienojas citādi.

7. Apmainīšanās ar informāciju

7.1. Pārdevējs visus paziņojumus sūta un kontaktējas ar Pircēju, izmantojot Pircēja pasūtījuma veidlapā norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru, Viber, WhatsApp, Messenger.

7.2. Pircējs nosūta visus paziņojumus un jautājumus, kā arī citiem nolūkiem sazinās ar Pārdevēju, rakstot uz e-pastu (info@briqs.lv) vai zvanot uz tālruni (Nr. +370 613 35875), Viber, WhatsApp, Messenger.

8. Noslēguma noteikumi

8.1. Šie Noteikumi ir izstrādāti, vadoties pēc Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

8.2. Attiecībām, kas rodas, pamatojoties uz šiem noteikumiem, tiek piemērotas Lietuvas Republikas tiesības.

8.3. Zaudējumu rašanās gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus, pamatojoties uz Lietuvas Republikas likumiem un to noteiktā kārtībā.

8.4. Visas nesaprašanās, kas radušās šo Noteikumu izpildes dēļ, risināmas sarunu ceļā. Ja vienoties neizdodas, strīdi jārisina Lietuvas Republikas likumos noteiktā kārtībā.

8.5. Katram patērētājam ir iespēja strīdus ar Pārdevēju risināt elektroniski, nevēršoties tiesā. Patērētājam vispirms rakstveidā jāsazinās ar Pārdevēju un, ja 14 dienu laikā no pretenzijas saņemšanas Pārdevējs neatbild uz patērētāja pretenziju vai neapmierina patērētāja pretenziju, patērētājs var vērsties ārpustiesas patērētāju strīdu izskatīšanas iestādē, t. i., Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienestā (Vilniaus g.25, 01402 Viļņa, e-pasta adrese tarnyba@vvtat.lt, tālr. +370 526 26751, tīmekļvietne www.vvtat.lt), vai tā teritoriālajās struktūrvienībās apriņķos, vai arī aizpildīt veidlapu strīdu alternatīvas izšķiršanas (SAI) platformā https://commission.europa.eu/).

8.6. Pircējs (fiziska persona) par patēriņa strīdu izšķiršanu var vērsties ar pieteikumu Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienestā (Vilniaus g. 25, LT-01402 Viļņa, e-pasta adrese tarnyba@vvtat.lt, tālrunis +370 (8 5) 262 6751, tīmekļvietne: www.vvtat.lt ) vai aizpildīt veidlapu strīdu alternatīvas izšķiršanas (SAI) platformā https://commission.europa.eu/)

Shopping Cart